Toimintasuunnitelma 2024

16.01.       Marttailta. Kuulumisten vaihtoa sekä vuoden toiminnan suunnittelua ryhmissä.

25.01.       Hallituksen kokous 1/2024. Vuosikokoukseen liittyvät asiat

06.02.        Marttailta / askarteluilta. Kässämartta Katariina Ruokanen ohjaa erilaisia askarteluja: tehdään kortteja, korvakoruja ja tuoksupusseja. Kutsutaan mukaan myös Klaukkalassa asuvia ukrainalaisia sekä SPR:n vapaaehtoisia tulkeiksi.

05.03.         Marttailta / Kuuloilta. Terveysmartta Anne Kangas kutsuu jonkun asiantuntijan kertomaan kuulosta ja kuulonhuollosta. Lisäksi suunnitellaan palmusunnuntain myyjäisiä sekä seurakunnan seniorisyntymäpäivätapahtuman kahvitusta.

19.03.          Vuosikokous 2024 ja hallituksen kokous 2/2024.

24.03.          Palmusunnuntain myyjäiset ja kirkkokahvitus.

26.03.           Uudenmaan piirin yhdistystapaaminen Teamsilla. Tarja Witikka osallistuu.

05.04.           Seurakunnan seniorisyntymäpäivätapahtuman kahvitus.

08.04.           Pitäjän marttayhdistysten tapaaminen kirkonkylän srk-keskuksessa. Ennakkoilmoittautuminen.

09.04.           Marttailta / ruokailta ulkona. Varpu Hartikainen pyytää partiolaisia opastamaan retkiruokien tekoa sekä esittelemään retkeilyssä tarvittavia varusteita.

17.04.           Tutustuminen Lahja ja sisustus Pussukkaan.

20.04.            Oma ”osasto” HyväPäivä-tapahtumassa K-Citymarketin parkkialueella.

20.04.            Martat 125 v -tapahtuman striimaus Klaukkalan kirkon takkatuvalla. Järjestetään, mikäli vähintään 10 osallistujaa.

07.05.            Marttailta / metsäretki Halkolammelle, omat eväät.

13.05.            Unelmien Liikuntapäivä Klaukkalan urheilupuistossa.

23.05.            Asahi-näytetunti / Nina Sainnow Klaukkalan kirkon srk-salissa. Sen jälkeen taimienvaihtoa kirkon pihalla.

26.07.            Martan-päivän kahvit Krannilan kahvilassa.

20.08.            Hallituksen kokous 3/2024. Syksyn toiminnan valmistelua.

03.09.            Marttailta / käsityöilta: korinpunontaa tai virkkausta.

Syyskuu        Sieniretki Röykkään.

01.10.            Marttailta / retki: tutustuminen Vaihian kaalitilaan.

05.11.            Marttailta / terveysilta. Kysytään luennoitsijaksi puheterapeutti Eija Rönkönharju-Nuutista, joka on Klaukkalan Marttojen jäsen.

Marraskuu     Seurakunnan seniorisyntymäpäiväjuhlien kahvitus

24.11.(?)         Nurmijärven Opiston joulumyyjäisten puuromyynti sekä oma myyntipöytä Monikossa. Päivämäärä tarkentuu myöhemmin.

26.11.             Hallituksen kokous 4/2024. Joulujuhlan ja kevään toiminnan suunnittelu.

03.12.             Joulujuhla

Joulukuu        Joulukonsertti- tai teatteriretki

Edellisten lisäksi pienryhmät kokoontuvat omien aikataulujensa mukaan.