Tietoa meistä

Klaukkalan Martat on perustettu 1947. Piirijärjestömme on Uudenmaan Martat. Yhdistyksen jäsenmäärä on tällä hetkellä noin 60.

Toimintamme sydän on joka kuukauden ensimmäisenä tiistaina vietettävä marttailta poislukien kesä- heinä- ja elokuu. Marttailtamme järjestetään yleensä Klaukkalan kirkon srk-sali 2:ssa ja ne alkavat klo 18.00. Marttailtaan ”meitä marttoja” kokoontuu yleensä noin 20 - 25 kerrallaan. Usein kutsumme mukaan vierailijan tai esitelmöitsijän, joka kertoo illan aiheeksi valitusta teemasta. Jos aikaa riittää, pidämme myös pienen jumppahetken, jolloin saamme hyviä vinkkejä myös kotijumppaan.

Marttailloissa informoimme marttoja lisäksi ajankohtaisista asioista, tulevista tapahtumista ja retkistä, joiden ilmoittautumislistat kiertävät samalla. Illan aikana nautimme emäntien tarjoamat makoisat kahvit. Marttailloista, samoin kuin muistakin ajankohtaisista tapahtumista, kerromme tällä sivustolla, Facebook-sivullamme sekä Nurmijärven Uutisten yhdistyspalstalla.

HUOM! Keräämme marttailloissamme kahvirahaa 3 e/martta. Voit myös halutessasi maksaa koko vuoden / kevät- tai syyskauden kahvirahat kerralla tilillemme FI05 4260 0010 1034 45. Koko vuosi 15 e / kevät- tai syyskausi 8 e.

Yhteistyötä muiden paikallisten yhdistysten ja toimijoiden kanssa

• Osallistumme pitäjän muiden marttayhdistysten yhteisiin tapahtumiin, esim. pitäjän marttojen yhteiseen kirkkopyhään.
  • Olemme tarvittaessan seurakunnan ja kunnan talkooapuna erillaisissa tilaisuuksissa, kuten kahvittajina seurakunnan järjestämillä seniorisyntymäpäiväjuhlilla.
  • Osallistumme piirijärjestömme Uudenmaan Marttojen järjestämiin tilaisuuksiin: retkille, koulutuksiin jne.
  • Omalla kylällä olemme mukana erilaisissa kylätapahtumissa kertomassa toiminnastamme sekä marttailusta yleisesti.
  • Oma perinteinen tapahtumamme on palmusunnuntaina Klaukkalan kirkolla järjestettävät Pääsiäismyyjäiset.

Kahvinkeittimen ja kahviastioiden vuokraus

Vuokraamme yksityistapahtumiin isoa, 60 kupin kahvinkeitintä, hinta 30 e/krt, sekä kahvikuppeja ja pullalautasia yhteensä 50 hlölle (kahta eri sarjaa), hinta 25 e/krt.

Kyselyt:

Kahvimartta Eija Niemimaa